joi, 5 noiembrie 2009

Alexandra







Alexandra-i o fetita
Cu codita si fundita.
Nasul e o bombonica,
Gura cât o ciresica.

Are-n casa o pernuta
Cu figura de maimuta.
Pe ea doarme noptile
Si-si leagana visele.

Eu nu cred ca-i nepermis
Sa aflam si noi un vis.
Cine e cu palarie ?
Liniste si-ti spun si tie.

Eu sunt cel mai mic pitic din lume
Mic de tot de n-am nici nume.
Lumea ma tot da afara
Ca-s crescut pe-o portocala.

Sunt pitic ,pitic,pitic
Dar n-am frica de nimic.
M-am trezit in luna mai
Pe o floare galben pai.

Sunt piticul tropical
Nascut într-un portocal.
Si-mi place sa stau la soare
Cât este ziua de mare.

Iarna însa-i o problema
Ca nu am aeroterma
De aceea sa nu-nghet
Îmi mai pun pe cap un fes.

Alexandra s-a trezit
Când bunica a venit
Cu o tava lucitoare
Cu ceva bun de mâncare.

Lapte si cu biscuiti
Pentru copilasi cuminti.
Ca desert i-a pus in poala
Si o mare portocala.

versuri de Mihaela Munteanu
(reporter la Radio Iasi )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu