miercuri, 11 noiembrie 2009

Aseara


Aseara - Teodor Munteanu
Asculta mai multe audio Divertisment

C__________________G
Aseara m-am jucat cu ploaia
Am ________________F
Am prins-o chiar în curtea mea.
C__________________G
Racoarea serilor de vara
F__________________G
Parc-o simteam când îmi vorbea.

C__________________G
Aseara m-am jucat cu vântul
Am ________________F
L-am prins când se urca-n copaci.
C__________________G
L-am întrebat de unde vine
F______ G _____________C_C7
Si-a spus ca dintr-un câmp cu maci.

refren :
F___________C
Vreau doar frumosul
G_______C_C7
Sa il iubesc
F___________C
Ceva din mine
G_______C_C7
Sa daruiesc .

F___________C
Un cantec sincer
G_______C_C7
As aseza
F___________C
Ca o petala
G_______C
În palma ta .

Aseara m-am jucat cu luna
Se ascundea dupa un nor.
Am întrebat-o :'Spune-mi ,draga
De Eminescu nu ti-e dor?

Aseara m-am jucat cu marea
Cea care freamata mereu.
As vrea ceva din glasul marii
Sa pun un pic si-n versul meu .
.

refren :

Aseara m-am jucat cu cerul
Era întins fara hotar.
Si cand esti trist si cand esti vesel
Cu gândul poti zbura macar.

Aseara m-am jucat cu iarba
Era gatita ca de bal.
Cu-o rochie de romanita
Cu verde , alb si galben pal.

refren :

muzica , versuri , chitara si voce : Teodor Munteanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu