joi, 5 noiembrie 2009

Ce te legeni

versuri : Mihai Eminescu
muzica: Teodor Munteanu

CE TE LEGENI
(Am)1- Ce te legeni, codrule,
Fără ploaie, fără vânt,
(Dm )Cu crengile la pământ?
(E)Of , of
(Dm )- De ce nu m-aş legăna,
(Am)Dacă trece vremea mea!
(E)Dacă trece vremea mea!
(Am / A)Of , of
(Dm ) Ziua scade, noaptea creşte
(Am)Şi frunzişul mi-l răreşte.
(E)Şi frunzişul mi-l răreşte
(Am)Of , of

2. Bate vântul frunza-n dungă -
Cântăreţii mi-i alungă; =BIS
Bate vântul dintr-o parte -
Iarna-i ici, vara-i departe. =BIS
Şi de ce să nu mă plec,
Dacă păsările trec!

4.Peste vârf de rămurele
Trec în stoluri rândurele,
Ducând gândurile mele=BIS
Şi norocul meu cu ele. =BIS
Şi se duc pe rând, pe rând,
Zarea lumii-ntunecând, =BIS

3.Şi se duc ca clipele,
Scuturând aripele, =BIS
Şi mă lasă pustiit,
Vestejit şi amorţit =BIS
Şi cu doru-mi singurel,
De mă-ngân numai cu el! =BIS




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu