marți, 3 august 2010

In timpurile cu noroi



Multumesc colegului meu Iulian Ambrosie pentru tot sprijinul acordat in realizarea acestei piese .

In timpuri pline cu noroi

Muzica si voce :Teodor Munteanu

In timpuri pline cu noroi
Avem o bucurie
Cenaclul canta pentru noi
Si-l vrem ca sa tot fie !

In tara mea candva era
Un susur de izvoare .
Azi suntem parca blestemati
Caci Romania moare !

E timpul sa facem ceva
Ca sa iesim din criza
Chiar existenta-acestui neam
E pusa azi ca miza .

Suntem in lada cu gunoi.
Vom mai iesi vreodata ?
Candva eram mandri si noi .
Si-aveam tara bogata .

refren :

Imi place tara-n care m-am nascut
Din Dunare si din Carpati sunt si eu rupt
Eu sunt roman si-mi place Romania
Ea-i patria , e tara mea e glia .

Plang muntii nostri cei semeti
Ca suntem o rusine
Parca suntem cu totii beti
Nu ne venim in fire .

Romanii sunt astazi morti vii
Sa ne trezim odata !
E timpul sa ne implicam
Acum ori niciodata !

refren :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu