vineri, 12 martie 2010

Omul cu privirea sura



download text

Omul cu privirea sura

muzica si versurile : Teodor Munteanu
Am__________E
Omul cu privirea sura
Am__________E
N-are nas si n-are gura
Am__________E
E facut dintr-o bucata
Am__________E
Din padure parca luata .
C____________G
El priveste lumea toata
C____________G
Ca intr-o oglinda Sparta
C____________G
Si vede totul zdrobit
F_____G______Am/E
Cu el nu e de glumit .

Refren :
F____G______Am/E
Ca o luna fara soare
F____G______ Am/E
Suparati sunt unii tare
F___G__C_E_Am
Nu stii cand si ce-ai gresit
F____G______Am
Cu ei nu de glumit .

Cand vorbesc cad bolovani
Sau le pasa doar de bani
Si te-ntrebi ca si un peste
Omul la ce mai traieste .


Femeia care-I nervoasa
Taie –n vorbe ca o coasa
Nu ai nici o valoare
Tine-te mai fratioare

Te face o trocusoara
Dac-o superi bunaoara
Nu stii cand ai si gresit
Cu ea nu e de glumit .

Refren :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu