joi, 5 noiembrie 2009

Ce sa fiu




Asculta mai multe audio Divertisment

Mi-ar place să fiu medic
Să fiu de ajutor
Şi ce-i mai bun din mine
Să dau oamenilor.

Mi-ar place şi profesor
Să-nvat pe toţi acei
Ce nu-şi pierd timpu’ aiurea
Ci-nvaţa cu temei.

Aş vrea s-ajung artistă
În filme eu să joc
Să dau autografe
Să merg din loc in loc.

Mi-ar place şi reporter
Cu lumea să vorbesc.
Căci de când eram mică
Pe oameni îi iubesc.

Aş vrea s-ajung regizor
Şi filme eu şă fac
Sau chiar judecătoare
Pe oameni să-i împac.

O buna poliţistă
Mi-ar place să fiu ,zău
Dar şi prezentatoare
De ştiri nu ar fi rău.

Vedetă pop mi-ar place
Pe scenă eu să cânt
Căci muzicii făcut-am
Un tainic legămant.

Ce multe ocupaţii
În lume se găsesc
Şi eu voi avea una
Când mare am să cresc.

muzica si versuri : Teodor Munteanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu