joi, 5 noiembrie 2009

Frumoasa e viata




muzica si versurile : Teodor Munteanu

Frumoasa e viata
De stii s-o traiesti
Frumoasa e lumea
Atunci cand iubesti

Frumoasa-a fost ziua
Cand ne-am cunoscut
Cand raza de soare
Ne-a prins in sarut

In barca iubirii
Sa calatorim
O singura fiinta
Noi doi sa fim

O singura voce
Un singur destin
O singura cupa
Plina cu vin.

Hai asculta-ti inima
Si fa cum iti spune ea
N-are rost sa te ascunzi
Fiindca ea vrea un raspuns

Ce frumoasa-i dragostea
Vine insa doar cand vrea
Bani averi nu fac nimic
Daca nu iubesti un pic .


C
Frumoasa e viata
Am
De stii s'o traiesti
F
Frumoasa e lumea
G
Atunci cand iubesti

C
Frumoasa-a fost ziua
Am
Cand ne-am cunoscut
F__________G
Cand raza de soare
C
Ne'a prins in sarut

C
In barca iubirii
Am
Sa calatorim
F
O singura fiinta
G
Noi doi sa fim

C
O singura voce
Am
Un singur destin
F______G
O singura cupa
C
Plina cu vin.

C______E______Am
Hai asculta-ti inima
F_______C_______G
Si fa cum iti spune ea
C_______E_______Am
N-are rost sa te ascunzi
F_______G______C__F_C
Fiindca ea vrea un raspuns

C______E_______Am
Ce frumoasa-i dragostea
F________G_______C
Vine insa doar cand vrea
C______E_______Am
Bani averi nu fac nimic
F_______G______C_F_C
Daca nu iubesti un pic .

Ritornela :
La fel ca partea a II-a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu