miercuri, 4 noiembrie 2009

E a mea bunica

E a mea bunica

(rito) C __
Dm __
G ___
C___G
C
În mirosul de pâine făcută la tavă
Dm
În motanul ce doarme ziua toată pe vatră
G
În cocoşul ce spune :'Soarele se ridică'
C __________G
E a mea bunica.

C
În cărticica de seară şi-n paharul cu apă
Dm
În pendula ce bate ora exactă
G
În dulapul cu miros de levanţică
C __________G
E a mea bunica.

F _____________Fm
În dulceaţa de nucă şi-n pernuta cu ace
C _____________ D
Şi în fusul ce ştie lâna bine-a o toarce
F ____________G
În ceaunul în care mămăliga se face
C __________ G
E a mea bunica.

F ____________Fm
Florile din grădină sunt iubite de soare
C___________ D
Datorită bunicii au parfum si culoare
F ___________G
De le-ntrebi iţi vor spune ce inimă mare
C
Are-a mea bunica.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu